Saturday, March 5, 2011

syahdu..

Kadang2 diri ini rasa sanagat disayangi,
Kadang2 diri ini rasa sangat bertuah,
Kadang2 diri ini rasa sangat sedih,
Tapi semua itu bukan semua orang tahu...
Hanya kita sahaja...
Tapi apa yang orang lain tahu hanya menyalahkan diri ini dan menyalahkan dan menyalahkan...
Aku bukan boleh buat apa2 pun melainkan bersabar...
Kita penat buat kerja tapi orang lain hanya tahu bersenang dan berseronok tanpa tahu susah payah kita buat kerja...
Malas nak buat tapi tak boleh sebab itu minat aku yang lain hanya tahu menyuruh dan apabila di suruh mereka kata tak tahu ......
Malas nak fikir dan aku buat pa yang kau tahu dan apa yang aku minat sahaja...
Sabor jela aku....
BILA AKU SUDAH TIADA,
SIMPAN SEMUA LAGUKU JANGAN DITANGIS SELALU,
MUNGKIN ITU SEMENTARA,
BILA JUMPA PENGGANTIKU JANGAN DILUPAKAN AKU......

No comments:

Post a Comment