Sunday, September 19, 2010

mAsALAh

aku tak paham apa yg dia nak...
semua aku dah cakap...
tapi kenapa dia buat aku macam ni???
aku ke yg syok kat dia???
dia syok ke kat aku???
atau dia cuba maen kan perasaan aku???
hhmmm...kalau dia cuba wat mcm tu,aku ada jalan laen...
tapi apa yg ptot aku buat???
puas dah aku cakap dgn dia....
lagi sekali dia sebut benda tu mybe aku terpaksa ikut ckp dia...
dia mungin tak dpt cari aku dimana...
apa yg aku buat pun dia takkan pernah taw...
perkara yg akn jadi bulan 12 ni mybe aku sorg je yg laluinya tanpa seorg teman disisi...
tapi takpe aku dah biasa keseorangan...
mase dok ward seminggu pun takda sapa yg dtg tgk aku...
tapi aku bernasib baik sebab ada family yg caring n loving...
petikan dari lgu kumpulan BINTANG BATU..
"apa bila jantung berhenti tiada lagi bisikan ku ini"
semoga aku dapat lalui hari2 yg mendatang dgn tenang...
hari yg palingg penting tidak lama lagi ...
hospital i come....

No comments:

Post a Comment