Sunday, September 19, 2010

terasa

aku rasa yang aku ni macam....
hhhmmmm....tak taw nak ckp mcm ne...
kadang2 okay...kadang2 tak...aku sedang dipermaenkan ke???
aku nak dia tapi adakah dia nak ke kat aku????
aku makin bingung...
aku tak taw apa nak buat...
puas aku cakap tapi dia mcm endah tak endah je...
jangan diingat salah yg dulu bia ia jadi sejarah yg takkan berulang...
mungkin dia bosan dgn aku aku yang bertepuk sebelah tangan agaknya....
aku tak boleh slah kan dia, itu hak dia...
aku ni bukan sesiapa pun pada dia....fahamilah ayat dibawah...
I am a honey bee
Shown out from the colony
And they won't let me in
So I left the hive
They took away all my stripes
And broke off both my wings
So I'll find another tree
And make the wind my friend
I'll just sing with the birds
They'll tell me secrets off the mark

No comments:

Post a Comment