Wednesday, March 14, 2012

tak faham

Baru balik game….
Bertanya dengan baik tapi jawapan yang diberi sangat menghampakan…
Ku fikirkan dia boleh diharap tapi aku faham perangai dia,biarkan sahaja…
Pandailah aku nak selesaikan dengan pensyarah tentang hal aku…
Kalau tak suka beritahu saja tak suka…
Tak perlu nak bahasakan aku…
Memang aku sedar aku banyak tertinggal,lambat dari dia…
Tak sepandai dia…
Tapi markah aku semua okay…
Stress game tak hilang,balik rumah datang lagi stress…
Langsung tak memahami…
Aku selesai sendiri saja dengan pensyarah…
Manusia,depan lain dan belakang lain….
Aku tak nak kutuk sesiapa tapi aku tak tahu yang dia mungkin ada cakap-cakap belakang pasal aku kat orang lain…
Depan aku pun dia boleh cerita tentang orang lain,apatah lagi tentang hal aku, mustahil dia tidak cerita pada orang lain…

No comments:

Post a Comment