Sunday, July 24, 2011

hikmah....

Aku rasa nasib aku memang camni la…
Teruk la..
Apa yang aku nak semua dah jadi milik orang…
Sedih betul…macam nak nanges pun ada…
Kenapa jadi camni???
Aku kena hilangkan perasaan aku kat dia….
Tapi….
Aku tak kesa la kalau dia da tak contact aku…
Sejak awal lagi aku taw sapa dia tapi aku takut salah orang jadnya diam jela…
Tapi sekarang????
Aku terpakse melupakannya….
Sekarang aku nak cari yang betul2 sesuai,faham,terima seadanya dan sama bidang dengan aku….
Berharap sangat….
Dai bagi harapan dan dari bait-bait ayat dia nampak mengharap padaku….ini pada aku la….
Tak tahu nak buat macam mana lagi…
Memang kena tinggalkan dia tapi caranya???????
Selamat tinggal pujaan
Selamat kau berbahagia
Hidup di samping si dia
Kasih baru yang kau puja

Kini tibalah masanya
Ku tetap bermohon diri
Agar kau tak bercuriga
Pada ku kau lupa saja

Tak guna bersedih
Tak guna kau kenang lagi
Biar ku bersendiri
Membawa perasaan hati

Selamat tinggal puspita
Selamat kau selamanya
Hanya satu yang ku pinta
Senyuman manis yang mesra

No comments:

Post a Comment