Thursday, July 28, 2011

syahdu la......

Apa lah nak jadi…
Bila dah jumpa dah berpunya….
Hati dah terbuka nak tapi tak boleh plak…
Jadi masalh bila dah ada orang yang nak kat aku tapi dia tak luahkan….
Masalah betul…
Aku suka kat orang tu dan dia suka kat aku gak tapi yang jadi penghalang cuma dia dah diikat…
Tapi dia baig harapan kat aku….
Sekarang dia nak jauhkan diri dari aku tapi katanya macam tak mungkin….
Aku pun tak sanggup….
Masalah betul la….
Tapi kalau itu yang dia nak aku terpaksa ikut jela untuk kebaikan dia dan kebahagiaan dia…
Rasanya memang kena ikut kata hati juga la….
Tinggalkan dia,biarkan dia….
Yang penting dia bahagia….
Lepas ni aku akan tutup hati ni untuk sesiapa sahaja….
TAPI……….
Pesanan pada si dia……
"JAGALAH DIRIMU BAIK-BAIK, USAHAKANLAH KEMULIAANNYA, KERANA ENGKAU DIPANDANG MANUSIA BUKAN KERANA RUPA TETAPI KESEMPURNAAN BUDI DAN ADAB."
Id never ask you to change
If perfect’s what your searching for
then just stay the same
So don’t even bother asking if you look ok
You know I’ll say

No comments:

Post a Comment