Sunday, July 10, 2011

training...

Latihan
Budak2 bila dah ada game baru nak latihan tapi bila takda buat tak tahu saja…
Bila tak diajak kata lupa kawan tapi bila dah senang….
Kadang2 terasa tapi nak buat macam mana….
Nak benda ni berjaya tapi takda sapa yang bantu….
Bila dah senang semua nak nama…
Meeting kali ni biarkan dia orang yang handle…
Malas sudah nak fikir…
Ni last event yang aku handle….
Lepas ni aku tahu pergi game saje…
Aku dah malas dah nak handle event…
Event lain aku handle takde kena mengena dengan silat….
Penat dengna budak yang dah jadi star…
Letih layan budak yang dah tua….
Mudah layan budak baru…
Dengar cakap,turut perintah….
Yang lama faham sendiri la…..
Nak diluah semua dah besar tapi tak reti nak fikir…
Bila susah dicari tapi bila senang…….
Malas dah la nak ajak lepas ni….
Aku nak buat sendiri….
Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku
Jangan ditangis selalu
mungkin itu sementara
bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku

No comments:

Post a Comment