Wednesday, August 17, 2011

perrempuan

Aku suka dia…
Dia suka aku…
Aku single…
Dia tunang orang…
Aku sayang dia…
Dia sayang aku bukan tunang dia….(tu apa yang dikatakannya la)
Bila ditengok macam lain je dari apa yang dia cakapkan kat aku….
Aku ni jenis mudah percaya lagi pula dengan orang yang aku suka tapi….
Berta juga ni suka dengan tunang orang….
Walaupun dia dah kata kat aku tentang hal tersebut tapi….
Bila tengok depan mata macam ak percaya pula apa yang dia kata kat aku masa dekat berjaya…
Aku taknak kcewa dan taknak rosakkan hubungan orang walaupun aku boleh buat…
Walaupun begittu aku tak doakan pun tentang kebahagian dia dan kerosakkan hubungan dia…
Aku biar kan ia berlaku dengan sendirinya…
Let it go…..
Tapi dalam hati aku dia yang terakhir…
No women after this…
Tapi apa yang dia buat kat aku,aku rasa dia fokus kat aku je….
Mana mungkin dia ajak aku pergi tampat yang tak mungkin orang akan bawa…kalau dekat takpe…
Puas berjalan dengan dia…
Sampai lewat malam…..
Hatiku dah dimiliki tapi pada orang yang salah….
Aku sayang dia….
Tapi dia……
Betul ke nak kat aku???
Betul ke apa yang dia kata kat aku???




No comments:

Post a Comment