Thursday, August 4, 2011

APA?????

Apa nak jadi….
Betul ke tidak….
Berbelah bagi nak cakap kat dia….
Tapi dah cakap pun…
Dia taknak….
Aku segan jadinya….
Ada orang lain la pula yang datang tanpa diundang….
Patut ke aku kekalkan prinsip aku menjadi LONE RANGER…..
Tapi masalah sekarang berdua lebih baik tapi sendirian menyenangkan….
Aku tahu apa perlu dilakukan Cuma tak sanggup je…
Apa harus aku lakukan ye????
Kusut pula bila difikirkan…
Bila tak dicari dia akan cari…
Bila dicari aku serba salah jadinya….
Buat masa sekarang memang tak perlu teman tapi aku perlu mencarinya…
Tapi macam tak perlu je….
Tapi macam nak….
Bingung aku….
Better to be LONE RANGER agaknya….
Macam tak sanggup pula….
Tapi terpaksa bila dah orang yang perangai macam hantu suka buat cerita kat orang dan buruk-burukkan orang…
Salah aku sebab cari orang yang tak sepatutnya???
Biarlah malas ddah aku nak fikir…
Biar aku fokus dengan kerja aku…
Belajar,sukan,outdoor,kerja,merayap,
Better of alone…..
Better of alone…
Better of alone…
Aku tak tahu nak buat apa lagi…
Bosan…sakit hati…teruk la macam ni,.,…
Kawan-kawan memang tak boleh nak bantu….
Susah….
Senang cerita…
Better of alone….
LONE RANGER….




Dengar
Oh! Jeritan batinku
Memekik-mekik
Memanggil-manggil
Namamu selalu
Sehari kurasa sebulan
Hatiku tiada tertahan
Ku pandang kiri
Ku pandang kanan
Di kau tiadaÖ
Risau
Batinku menangis risau
Makin kau jauh
Makin hatiku bertambah kacau
Mengapa kita berpisah
Tak sanggup menahan asmara
Oh! Dengarlah
Jeritan batinku

No comments:

Post a Comment