Wednesday, August 17, 2011

tak patut

Aku rasa aku tak patut untuk rapat dengan dia…
Patut aku jauhkan diri dari dia dan melupakannya…
Dia hak orang….
Bukan untuk aku walaupun dia kata begitu ta[I yang nyata dia milik orang…
Walau apapun dia tetap milik orang…
Bukan hak aku….
Aku perlu lupakan dia…
Maafkan aku sahabat…
Aku bukan untuk kau dan kau bukan untuk aku….
Jika ada jodoh kita akan ditemukan semula….
Sanggup ke aku buat???
Aku terpaksa lakukannya…
Perlahan-lahan…
Banyak berseronok dengan dia tapi dia bukan milik aku…
Dia hak orang….
Maafkan aku sahabat….
Aku daha anggap dai yang terakhir tapi ini mungkin takdir aku…
Terima sahajalah….
Maafkan aku sahabat….

2 comments:

  1. bakpe sedihh sangat ni ? siapa2 ??

    ReplyDelete
  2. sedih la...dah jumpa tapi orang punya....dah kena ikat plak tu...ada la budak sini yang kenal....

    ReplyDelete