Sunday, September 18, 2011

aku....

Aku dah luahkan tpi dia diam saja….
Aku cuba bangkitkan semula tapi dia diam lagi…
Lepas itu dia cakap aku ni terburu-buru…
Semua nak cepat….
Dia cakap juga dia nak jadi kawan je kalau aku begini lagi…
Alasan yang dia bagi….
Takut kecewa lagi….
Apa dia ingat aku ni baru pertama kali bercinta agaknya….
Aku belum bersedia lagi nak cerita tentang diri aku pada dia….
Cukup sekadar yang paling asas saja dia tahu…
Sekarang aku dah tak nak ulang lagi….
Aku nak biar dia datang sendiri….
Biar aku jadi diri aku,dan aku biasa jadi diri aku….
Tak perlu nak berlakon untuk jadi perhatian si dia…
Itu semua teruk hanya semata-mata untuk perempuan….
Kalau dah dia suka kat kita,dia mesti tak kisah kita ni macam mana jenis pun orangnya….
Aku bukan yang sempurna
Ibarat kaca dan permata
Aku insan atas nama cinta
Kau menerima cintaku dalam apa saja
Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu
berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa
Sehari kurasa sebulan
Hatiku tiada tertahan
Ku pandang kiri
Ku pandang kanan
Di kau tiada
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi

No comments:

Post a Comment