Sunday, September 18, 2011

pengalaman

Benda ni tak ada kena mengena dengan aku…
Aku nak salahkan perempuan tak boleh…
Salahkan lelaki pun tak boleh…
Aku rasa salah masing-masing jugalah…
Habis madu sepah dibuang….
Tu bagi lelaki la…
Dia puas,dia tinggalkan…
Cari lagi lain…
Buat benda sama lepas itu tinggal…
Bila nak habis pun ta tahu la…
Kerana nila setitik rosak susu sebelanga…
Ni bagi perempuan….
Bila dah kena sekali ….
Mula-mula memang fobia tapi lama-lama macam meminta …
Kalau tak minta pun bila disuruh dia akan buat….
Aku tak cakap semua perempuan dan lelaki macam tu tapi hanya segelintir je…
Ni semua pengalaman akku je…
Aku tak pernah buat benda tak elok tu…
Berdasarkan cerita kawan-kawan sahaja…
Masa couple semua dibagi tapi bila putus habis dimaki….
Tapi tak guna maruah tergadai…
Yang lelaki sedap tapi perempuan merana hilang segalanya….
Semua ni Cuma pengalaman dari kawan je…aku tak pernah buat benda ni…jangan fikir bukan-bukan ye…aku kalau nak buat pun tunggu halal baru buat…

No comments:

Post a Comment