Sunday, September 18, 2011

hati

Seronok sangat….
Berjalan dengan si dia….
Sembang, makan,tengok dia….
Tak puas tapi okay la…
Nak luah perasaan tapi takut awalnya…
Bila dah lama baru diluahkan…..
Dah luah dia senyap tapi gayanya bagi harapan….
Ada sahabat kata jangan tapi aku cuba juga….
Aku tak tahu sebab kenapa jangan….
Selagi tak tahu aku tetap cuba…
Kalau dengan aku tiba-tiba dia berubah…
Aku Cuma nak tahu sebab kenapa jangan…..
Tapi yang penting aku dah luahkan isi hati aku….
Tunggu jawapan dari dia saja….
Kalau tak boleh tak apa la….
Takkan aku nak paksa….
Terima saja seadanya…..
aku selesa dengan dia…
aku seronok dengan dia….
Aku cuba dapatkan dia….
Kalau tak dapat aku redha saja…..


Aku
Membiar engkau pergi
Jangan kau tangisi
Ku korban cinta suci
Berakhir di sini
Ku doa kau bahagia bersama dirinya



No comments:

Post a Comment