Friday, October 14, 2011

macam-macam

Layankan je perasaan ni…
Malas nak fikir…
Buat serabut kepala saja…
Tinggal satu datang satu..
Dapat satu datang satu lagi…
Sebab tu dah malas nak fikirkan dah…
Layankan je….
Ada kita layan…
Takda kita biar…
Selagi dia bukan milik kita…
Kita layan biasa saja…
Kalau dah jadi milik kita,kita perlu serius…
Jangan bertepuk sebelah tangan sudahlah…
Fokus belajar tapi sambil menyelam minum air….
Kita letak umpan…
Dah kena,dia main dengan umpan…
Tunggu dimakan dan dia milik aku…
Tapi bila????
Sabar jela aku….
Tak pernah aku memancing macam ni punya susah…
Tapi sabar…
Kalau diikutkan kata seorang sahabat ni…
Layan je tapi jangan nak lebih…
Aku dah macam faham…
Tapi biar dia jujur dulu dengan aku…
Aku
Membiar engkau pergi
Jangan kau tangisi
Ku korban cinta suci
Berakhir di sini
Ku doa kau bahagia bersama dirinya

No comments:

Post a Comment