Friday, October 14, 2011

orang....

Lain orang lain cara…
Banyak tafsiran yang boleh dibuat…
Kalau kita kata baik dia kata tak…
Kalau kata tak dia kata baik…
Terpulang pada yang mentafsir tapi pada diriku…
Itu yang aku dah dapat dan itu yang aku tafsir…
Tak semestinya buruk…
Kalau tak faham boleh la bertanya untuk kepastian…
Akan ku terangkan pada dirimu dan sesiapa saja….
Aku bersikap terbuka…
Jangan takut….
Hanya aku saja yang tahu tentang isi hati aku…
Nak berkongsi tapi pada siapa????
Tak ada yang dapat faham lagi setakat ini…
Aku dah cerita sikit tapi dia dan semua tak dapat terima dan faham lagi tentang diriku…
Hidup mesti diteruskan…
Sabar harus ada dalam diri…

Kamar hati ku hiasi biar cantik biar baru…
Semuanya keranamu….
Ku yang lemah kini gagah…
Asal buruk jadi indah…..
Kerana sentuhan cintamu…
Lilin diri takkan padam seandainya engkau adalah sumbunya…
Kaulah puteri ku dambakan bidadari syurga jelmaan dunia….

No comments:

Post a Comment