Friday, November 25, 2011

Cinta lama berputik kembali

Bila lama tak berhubung dengan dia,tiba-tiba kembali berhubung,rasa macam cinta lama berputik kembali pula…
Esoknya dia kejut aku bangun pagi hampir dlam seminggu juga la…
Mana tak aku kata cinta lama berputik kembalikan..
Cerita punya cerita,sembang punya sembang dia syok kat orang lain…
Dia nak minta pendapat aku je…
Aku pun bagi la…
Sakit hati tu ada juga la tapi nak buat macam mana….
Sabar jela….
Puas juga aku terangkan pada dia tapi hati orang bila dah tak suka mesti ada saje jawapan yang dia bagi…
Jauh aku nak paksa dia terima aku tapi kalau dekat memang dah nyata aku akan buat….
Dia betul-betul nak pada lelaki itu jadi aku biarkan jela…
Terima dengan hati yang terbuka…
Aku
Membiar engkau pergi
Jangan kau tangisi
Ku korban cinta suci
Berakhir di sini
Ku doa kau bahagia bersama dirinya

Berkecai kasih yang tercipta
Ibarat kaca dan permata
Aku insan atas nama cinta
Kau menerima cintaku dalam apa saja

No comments:

Post a Comment