Wednesday, November 30, 2011

hariku

Ku rasa gelisah…
Ku rasa debar…
Ku rasa semacam…
Ku rasa sakit hati…
Ku rasa macam-macam yang ku rasakan…
Fokus cuma pada pelajaran…
Malas nak fikir benda lain termasuk dengan apa yang aku suka....
Biar menjadi teka-teki dahulu…
Hati dah tawar untuk buat semua itu…
Rasa macam kurang dipedulikan…
Bukan nak perhatian tapi cuma sedikit belas dari orang…
Aku tak meminta…
Aku tak mengharap…
Cuma sesuatu yang sukar nak diterangkan….
Biarkan….biarkan…..biarkan…..
Aku Cuma nak mendapat kepuasan diri sahaja….
Yang penting aku puas hati….
Walaupun terpaksa lakukan sendiri….
Aku perlu puaskan diri sendiri untuk mendapat kepuasan diri…
Yang penting aku gembira dan senang hati…
Aku tak peduli apa yamg orang ingin kata padaku…
Kepuasan diri itu yang penting,….
Sekarang aku tak peduli…
Orang keliling gembira atau tidak yang penting aku gembira…..
Aku gembira…
Puas hati aku…..

No comments:

Post a Comment