Monday, September 3, 2012

pedih


Memang banyak kisah cinta yang aku masukkan tapi hatiku tetap pada yang satu…
Banyak yang aku jumpa tapi aku tetap tak boleh melupakan dia…
Dia tak buat apa-apa padaku tapi aku tetap tak boleh lupakan dia..
Kami kenal dalam satu masa yang singkat…
Dalam perkenalan yang singkat itu jugalah hatiku tertarik padanya…
Dipertemukan dalam satu kem yang meyeronokkan…
Tapi ada yang lebh seronok bagiku kerana bertemu dengannya…
Yang pertama dan yang terakhir jumpa adalah pada 4 tahun dulu…
Dan yang terkini aku dapat bertemu dengannya dalam jangka waktu yang sangat singkat tetapi amat bermakna…
Tak sempat nak luahkan apa-apa pun tapi sangat seronok setelah sekian lama terpisah…
Entah bila akan ketemu lagi ya…
Hanya masa yang akan menentukan semuanya…
Kita hanya merancang dan tuhan sahaja yang menentukan…
Sabar sahajalah…
Aku tak tahu kenapa aku tak bolegh nak melupakan dia…
Berjumpa jarang sekali…
Bersembang cuma di telefon…
Mengetahui perkembangan memang susah…
Apa yang pasti dia memang tiada tolok gantinya…
Aku tak boleh melupkan dia…
Aku nak hidup dengan dia selamanya…

No comments:

Post a Comment